Zzzzzzzz

Denna dag har bestått av att ta sig igenom ungefär. Att orka hela dagen. Helt ur form och jättetrött. Efter att jag hämtat Lova på dagis och vi hade ätit lunch så var önskan att få vila innan de stora kom hem från skolan. Vilken idiotisk önskan. Vila med en bebis och en 2 1/1 åring. Men naivt nog försökte jag. Jag försökte få Elliot att somna och när han väl gjort det så var jag en såndär riktigt risig förälder och försökte få Lova att se det ena barnprogrammet efter det andra på datorn. Jag småblundade på soffan men kissnödig, bajsnödig, vill se annat program, törstig osv fick mig att lämna soffan till slut. Dessutom kände jag mig kass mot Lova, jag gjorde ju allt hon ville men var jag närvarande och delaktig, nä!! Så vi gick upp och satte oss i soffan och kollade på Pippi ihop istället :-P & jag kunde då powernappa lite emellanåt :-)

Sweet dreams därute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0