Elliot din rackarunge!

Elliot satt i köket och lekte med sina saker och jag passade på att springa ut och lasta på Julia och Wilmers cyklar på bilen då jag ska ställa av dom vid skolan när jag hämtar Lova från dagis. När jag kommer in så har ungen tagit av sig både strumpor och byxor och sitter I (!!!) den öppna spisen i vardagsrummet, har lyckats flytta på det tunga skyddet och käkar aska!

Vad säger man! & hur snabb är han!?!!!!


Tydligen jättegott med aska för han var så lycklig och smaskade så gott...

Rackarns skitunge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0