Kaffe, kära kaffe

Morgonkaffet är en av de viktigaste grejerna för mig på morgonen, sen fyller jag på under dagen med förmiddagskaffe, eftermiddagskaffe och kvällskaffe :-D Döm om min besvikelse när jag öppnade kaffeburken imorse och det var cirkus 1 tsk pulver kvar i botten :-( Buhu! Så det blev raka spåret till affären när de 3 stora var lämnade.

Passade på att handla lite annat då det var så gott som folktomt i affären. I alla fall folktomt mot vad det brukar vara.


Sitter nu med kaffekoppen och NJUTER.

Elliot sussar. När vi hämtat Lova ska vi åka vidare till Anna och hennes små tjejer för lite eftermiddagslek och fika. Jag ska kolla igenom alla hennes inköp från hennes shoppingresa till London förra veckan. Kommer som vanligt bli sjukt avis. Värsta bästa Londonshoppingbruden är hon. Så har hon ju bott där i flera år med och kan sitt London på sina 5 fingar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0