Ojoj vilken natt

Lilla Ewelyn somnade 23.30 :-O Vaknade 01.30 och var ledsen, då fick hon välling men ville inte somna om. Jag bar henne och sen landade vi i soffan men hon somnade först vid 03.00. Sen sov hon oroligt och jag satt bredvid och halvsov. Vid 8 blev det morgon i huset och jag vet en flicka som kommer vara mycket trött idag.

Nu ska vi äta frukost. Dock ville alla de små ha välling imorse så då fick de det såklart :-)





Det är sol och nästan lite ljummet ute så efter frukosten måste vi uuuut. Syrran och Adam skulle ta en promenad ut till oss sen så de kommer lagom till lunch skulle jag tro.

Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0