Oro

Det är en laddad dag. Laddad med oro och spänning. Inte positiv spänning. Min fina svärmor ska idag på ett sjukhusbesök som just i detta nu känns livsavgörande. Behöver inte vara så men oron finns. Stark oro. Jag återkommer om just detta.


Jag tror att det är ovanstående som gjort att jag sista veckorna känt mig låg. Oinspirerad. Trött. Avslagen. Detta har även märkts här. Har liksom inte fått till ett roligt eller intressant eller energigivande bloggflöde. Det märks på mina läsarsiffror med. Trist men det är omöjligt att tvinga fram något som inte finns. För mig är det det i alla fall.


Hoppas på positiva besked och att energin därmed återkommer. Jobbigt om hon inte får svar idag och ovissheten ska fortsätta. Men hoppas innerligt att allt bara ska bli bra.


Önskar er en fin dag ni fina därute!



Kommentarer
Malin

:-( Usch så ledsamt.. jag vet ju inte alls vad det handlar om, men om man utgår från inlägget så verkar det ju allvarligt. Jag hoppas dock inte det! Kram till er allesammans och att det ordnar upp sig på bästa sätt!

2012-04-18 @ 14:47:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0