Vart tar tiden vägen?

Det är påsklov här och dagarna bara flyger iväg. Wilmer har haft en kompis här som sovit över inatt och Julia har en kompis här idag. Jag har farit ut och in och vet inte var jag ska, måste vara. Ett enda jagande.

Rummen är i ordning, bara småplock kvar och det blev jättebra. Alla glada och nöjda. Vår babyvakt gick sönder för en tid sen och det gjorde inget egentligen då Elliot är så stor nu men nu sover han på övervåningen längst bort så vi har svårt att höra honom om/när han vaknar så jag har jagat en begagnad på den lokala loppissidan på Fb. & nu har jag hittat en, för 80 spänn. Som hittat! Den ska hämtas om cirkus en timme.

Alla barn är ute, regnigt men varmt idag. Julia och hennes kompis tog de små i vagnarna och gick en sväng. Wilmer och hans kompis är i skogen och cyklar samt kollar in fyrhjulingarna i skogen då grannen har kurs nu.

Hur har ni det gott folk?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0