Annonserna som försvann :-P

Är medlem på ett par loppissidor på Facebook och där brukar jag slänga upp grejer ibland. Så smidigt att slippa väga, packa och skicka utan folk bara kommer och hämtar. Nu på morgonen satt jag och fixade med detta och la upp, bebiskläder bl.a från Elliot. Så har jag då, min klant, inte uppmärksammat att de idag skulle rensa på ena sidan. Allt skulle raderas för att börja om på "blankt blad" då det är så många som missköter det där med att ta bort gamla, sålda annonser.

Så summa summarum är ju då att mina annonser är borta. Som tur var hade jag svarat och noterat de som redan nu var intresserade. Orkar dock inte börja om och lägga upp igen så nöjer mig med att ha annonserna uppe på den andra sidan. Där ligger de kvar.

Det där är jag i nötskal nuförtiden. Missar saker. Glömmer. Blandar ihop. Tröttsamt som tusan men hoppas det är övergående när småbarnsåren är över och framförallt när jag får börja sova lite mer nattetid. Trötthet vet vi nog alla att det segar till pallet.

Jag antar att ni alla nu har noterat detta viktiga inlägg ;-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0