Äntligen!!

Idag har lillemans temp hållit sig på "bara" 38,5 hela dagen. I 6 dagar har han haft skyhög feber och varit åh så ynklig. Det har märkts på honom idag att han känt sig lite bättre och orkat lite mer. Ätit bättre, sovit bättre och varit glad stundvis. Vi har saknat de där varma, goa, alldeles underbara små leendena.

Så nu hoppas vi på det bästa, att det drar över helt och att ingen annan ska bli sjuk nu på ett tag.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Förr älskade jag denna dag men med stigande ålder så tycker jag bara att det är överskattat och en sinnesjuk konsumtionshysteri. Det ska köpas nallar, blommor, choklad, kort, ätas romantiska middagar etc etc. Visst jag skulle inte tacka nej till ett restaurangbesök på tu man hand med mannen i huset men inte fasen spelar det någon roll vilken dag det skulle ske på. Gillar inte det där att kärleken ska bedyras en viss dag. Det blir framkrystat och inte alls särskilt romantiskt.

Nej jag visar mina nära och kära att jag älskar dom vilken dag det än må vara på året.
 
Barnen tycker ju dock alltid att sånt här är lite roligt och mysigt så för deras skulle brukar jag fixa lite extra mysfika så vi alla i familjen sitter ner tillsammans och smaskar lite extra.

Denna dag måste ju ändock uppmärksammas lite extra varje år men inte för att det är alla hjärtans dag utan för att MINA FINA MAMMA FYLLER ÅR JUST DENNA DAG ♥

Är ni sådär extra romantiska och mysiga imorgon eller resonerar ni som mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0