Elliot han kan han

Lova stumpan fick en rejäl frossa innan hon somnade så det var på med täcken, filtar samt att jag la mig bredvid och värmde henne. Hon bara skakade och hackade tänder. Lilla älsklingen. Hoppas hon vaknar piggare imorgon.

Vi har skrattat så pass åt Elliot ikväll, han visar oss sina färdigheter med stor förtjusning. Det nya nu är att gå med fötter och händer i golvet och rumpan är rakt upp i luften. Ser så roligt ut. Han knallar runt borden och ställer sig upp mot ALLT. Idag traskade han runt med en köksstol här i köket, supernöjd! :-) Igår ställde han sig upp rakt upp och ner mitt på köksgolvet utan att hålla sig i i något. Han lyckades bara stå kvar ett par sekunder men ändå!

Det går fort nu. Jag hinner inte riktigt med. Vill pausa en stund.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0