En tur på stan

Äntligen är vår lillprins helt feberfri men han är genomsnorig än samt att det är tandexplosion i hans lilla mun så han är allt annat än sitt vanliga soliga jag. Han är dessutom inne i någon period av att inte vilja vara ensam i ett rum så så fort han blir själv så gråter han. Han sover kass vilket troligen beror på igentäppt näsa och värkande mun :-( Lillfisen.

Ikväll tog jag med Julia och Wilmer till Ikano. Wilmer behövde jeans. Han har ju sen en tid tillbaka lämnat mysbyxstadiet, tack och lov, och vill helst ha jeans och nu var två par urvuxna och ett par trasiga. Det är så roligt med honom nu för han har börjat få klädintresse. Han valde idag ett par röda jeans i chinomodell, superfina och sen ett par klassiska samt en scarf. Så han var så fin när han testade sina kläder här hemma. Sprang utan tanke på att vi skulle ha med oss det hem, en jacka till honom. På Intersport, som var på rea och hade kostat 750 kr och kostade nu 290 kr. Jättesnygg, svart med diskret grått mönster nedtill och han blev så glad. Han var behov av en lite mer snyggjacka.

Det var en lugn och skön stund, vi strosade runt, fikade, pratade och hade mysigt.

Nu ska jag knyta ihop dagen med en kopp kaffe i soffan framför en av de få serier som jag följer, Body of proof.

Sov gott när det blir dags för det vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0