Det här blir en lång dag



Elliot vaknade strax efter 4 imorse och ville inte sova mer. Fred som snart skulle upp tog med honom upp. Han somnade i hans famn så han la ner honom i sin säng men han vaknade nästan direkt. 20 min sov han totalt. Nu äntligen fick jag honom att somna, han har varit ledsen och det verkar inte alls vara någon bra dag idag. Själv är jag konstig i magen och har även ont i magen så kanske är något skit. Som även han känner av.

Dumt bara för idag ska jag hämta Wilmer och en kompis efter skolan, de skulle hem hit och leka. Så hoppas det inte är någon släng av någon sjuka.

Blir mycket ut och in i bilen idag, har ju redan varit iväg en runda och snart ska Lova hämtas (väcka Elliot då med då :-( ) och sen hämta grabbarna vid två.

Ska nu se om magen fixar lite kaffe.

Ha en fin tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0