Det kom ett paket...

...från babyshop.se idag. Deras reor synar jag noga då jag älskar alla kläder där. Molo är väl inte riktigt i min smak men en del har de. Katvig, Ej sikke lej, Nova Star och massa massa fler märken :-) Dyrt som tusan och det spelar ingen roll hur fina kläder det är så köper jag inte jättedyra som barnen inom loppet av någon månad växt ur. Sånt slöseri med pengar även om kvaliteten är god. MEN när det är rea så kan man FYNDA!

Dessvärre var mycket slut i mina barns storlekar och när paketet väl kom idag så fattades det en del som jag beställt men som sen tydligen tagit slut trots att min beställning gick igenom :-(

Så det var bara några ynka plagg som kom men åååhh så fina:


Tröjorna till Lova är från Noa Noa och jag fullkomligen ÄLSKAR deras kläder!


Den rosa är finstickad och lantligt ljuv i mönstret:



Sött så sött!



Kommentarer
Malin

Fina kläder, diggar frank danny bodysen mest ;-) Kul när man kan fynda lite sådär, känns det ju inte så dyrt ändå :) Hoppas du blir kvickt den där hemska förkylningen snart och att det inte är nån öroninflammation! Jag är fortfarande förkyld, verkar visst aldrig vilja ge med sig. Kram till er alla :)

2012-01-03 @ 10:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0