Matvrak

Ganska precis 2 timmar sov Elliot, en del mindre än vad han gjort sista veckan så får väl se hur länge han orkar vara vaken nu.

Antingen hade jag misstagit mig helt på att han hade tjall med magen eller så förväxlar han magknip med hunger för det var stans matvrak som vaknade! :-O

Han åt visserligen bara en halv burk med spagetti och köttfärssås för sen totalvägrade han trots att han fortsatte skrika efter mer att äta. Eftersom han varit lös i magen så fick han en halv burk blåbärspuré. Mer skrik. 1/3 burk aprikos och päronpuré slukade han efter det. Mer skrik. Hämtade en banan och jag hann inte ens skrapa färdigt skedarna innan han började skrika. När bananen var slut blev hans jättearg. En smörgås skar jag upp och han länsade fatet och inte en brödbit i haklappen eller på golvet. Mer skrik. Nu började jag undra på riktigt. Fanns en potatis kvar efter att Lova och jag ätit så den delade jag och han satte i sig den med :-O :-O Men sen var han nöjd.

Undrar vart denna hunger kom ifrån :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0