Nu laddar jag om

Kan väl kort och gott säga att istället för att skriva om hur trött jag är, hur sjuka vi är, hur fruktansvärt trist det varit att hämta posten sista veckan då jag varje gång jag öppnat locket på lådan undrat om vi fått alla grannars kuvert med (vart kommer alla räkningar ifrån?!), hur ostimulerade vi är pga alla sjukor, hur grått vädret har varit så har jag avstått från att blogga sista dagarna. För det sprider sannerligen ingen positiv energi, varken för läsare eller "författare" :-P

Nu laddar jag om. & inga mer sjukor hit nu, jag VÄGRAR!

Har precis tagit ett skönt bad. Visst känner man sig lite piggare, lite fräschare, lite snyggare när man gör en ordentligt genomgång?! Filat och smörjt fötter, rakat ben (vilket jag slarvar med vintertid), klippt tånaglar, peelat och smörjt händer, peelat ansikte samt lagt en fuktmask som ska få verka över natten samt en inpackning i håret. Jag känner mig i alla fall piggare, fräschare och snyggare nu efter allt detta :-)

Nu är det bara skönhetssömen kvar ;-)

Imorgon är det fredag vänner, visst är det skönt!

En tur till Ikea med småtrollen samt syster och Adam står på agendan imorgon förmiddag.

Sov gott raringar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0