Tvätta inte amningskupor i tvättmaskinen (engångs)

Här hade det idag slunkit med ett amningsinlägg med tvätten in i maskinen. Ut kom tvätten helt luddig, hela trumman i maskinen var full med ludd. Åtgärd: In med kläderna i torktumlaren en stund, ett sköjprogram i tvättmaskinen följt av ett vanligt tvättprogram, tom maskin. Sen in med tvätten på ett sköljprogram och ett vanligt program igen. Ut kom kläderna som om inget hade hänt. Dock försvann en hel del tvättid här idag som var mer än välbehövlig. 



Kommentarer
Malin

Tack för tipsen, har aldrig testat mineral foundation men hört att det ska vara bra och vänligt för huden. Mamma kör med enbart det och hon tycker det är kanon! Men du stackare, så typiskt! Har man inte mer att göra och ser man nog till att man får det ;-) Jag tror jag råkat göra samma sak när jag tänker efter :-D Hoppas ni hade en trevlig dag igår, så roligt att se bilderna på dina fina barn. Känns som det tar alldeles för långt tid innan man ses :-/ Nu ska jag sova! Natti natti kram

2012-01-10 @ 23:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0