Vuxenstund

Ungefär lika "dimmig" som nedan bild är känner jag mig...



Snälla förkylning kan du bara ge dig snart :-(

Har i alla fall varit iväg på lite vuxentid i eftermiddag. Dejt med min kära vän Sofia. Tiden bara flyger iväg när vi ses och vi hade en del att ta igen. Glass, maränger, banan och chokladsås avnjöts under samtalet. Vi skrattar. Vi dyker djupt ner i livets snårigheter. Jag är alltid lika glad och tillfreds på något vis när vi umgåtts. I 20 år har vi varit vänner. Lång tid och det måste ju innebära att vi lärde känna varandra på bb :-P ;-)

Ha en skön fredagkväll kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0