Wilmer har shoppat

Blev en tur in till stan idag då jag lovat Wilmer det. Elgiganten var målet och jag har nu en son som är mycket glad. Han har äntligen köpt sig sitt eget Xbox360 med Kinect och ett par spel. Egna ihopsparade pengar så han är på snudden till lycklig :-)

Ett par småärenden blev det innan vi vände hemåt. Stannade på McD och åt lunch och alla tre åt bra, tillhör inte vanligheterna där.

Själv var jag helt slut när vi kom hem trots att det varken var mycket folk eller en särskilt ansträngade shoppingrunda men så är jag ju inte på långa vägar frisk än.

Börjar lacka lite nu faktiskt. Skulle vara hemskt trevligt att få tillbaka hörseln på vänster öra, slippa dessa pipiga, rosslande luftrör som får mig att hosta så jag nästan spyr och lite smak och lukt vore inte heller fel att återfå. Imorse kände jag inte en gnutta smak av frukosten. Hoppas hoppas det vänder snart.

Elliot är fortsatt bättre vilket är skönt, han var riktigt krasslig lille fisen när han var som värst. Lova däremot har varit rätt vissen idag, hon hostar som en tok och näsan rinner. Julia har känt sig lite sämre idag. Verkar vara en sådan omgång, lite fram och tillbaka.

Hoppas att Wilmer och Fred klarar sig, än så länge känner de inget. Nu har vi varit sjuka här i två veckor så vore trist om det bara skulle fortsätta.

Emil är här och hälsar på. Stormen. Ovälkommen gäst. Men de verkar inte bry sig om det de där stormarna....



Kommentarer
Om 4barnslivet

Gott med McDonalds:)

Blås inte bort bara:)

Kram!

2012-01-06 @ 14:08:40
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0