1 ÅR

Så är då dagen här. Dagen då liten blir stor. Elliot fyller 1 år idag. Älskade lilla unge, vart har tiden tagit vägen. Bebistiden är borta. Hur ska jag klara mig resten av livet utan att ha en liten bebis att snuffa på. Älskar alla mina ungar. Såklart. Det är bara att det är något visst med att gosa in sig i lent, knubbigt, bebishull. Killa med fingrar i det mjuka, tunna håret. Nosa in sig i lilla bebismunnen och dofta på den ljuvliga andedräkten, tänk om man som vuxen luktade sådär gott i munnen. Jag hoppas jag får många barnbarn :-)


För 1 år sen jagade jag runt här hemma för att styra upp allt. Mamma och syster skulle komma och vara barnvakt så jag försökte i ordningställa så det skulle vara så smidigt som möjligt för dom. Packade min egen väska. Stora, stora bindor, små, små strumpor. En salig blandning. Overkligt var bara förnamnet, att någon lite senare den dagen skulle ha dessa pyttesmå kläder på sig. Ändå hade jag 3 barn innan. Så ofattbart är det. & så alldeles, alldeles ljuvligt underbart.


SÅ kom han då vår lilla fina, knubbiga pojke. Lyckan total. Tänk att jag fått vara sådär lycklig 4 gånger i mitt liv. Jag lyfter på hatten och tackar allra ödmjukast för det. Att jag har 4 friska, fina barn som jag utan att blinka skulle gå i döden för om det behövdes.


Grattis vår fina lilla älskling. I eftermiddag blir det paketöppning när alla kommit hem och imorgon kalas. Elliot ska få festa på lite fruktsallas dagen till ära.


3 timmar gammal


16 dagar gammal

♥♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0