Elliot sjuk, igen

Eftersom Elliot var först ut med snorande, hosta och feber (om än den höll sig mellan 38 och 38,5) så trodde vi att han hade det vi andra sen dukat under för en efter en. Eller om det är någon bakterie som fått fäste i hans lilla kropp. För i eftermiddags kändes han varm och han hade då 39,3 :-( Nu ikväll stannade tempen på 40.

En supp gjorde susen men han är så rosslig och hostig. & ynklig. Tycker så synd om honom, han har varit alldeles för mycket sjuk nu den här lilla fisen :-(

Nu sover han, i vår säng tätt intill pappsen.

Wilmer och Julia sover på soffan sen ett par timmar tillbaka och Lova i sin säng.

Wilmer är nästan aldrig sjuk däremot under sina första 3 år, då var han inte annat än sjuk så jag antar att han byggde upp ett hejdundrande immunförsvar då. Kan ju alltid hoppas på att det är det som Elliot med gör nu :-) Nu är dock min stora pojke riktigt sjuk, 39,5 i temp och mår inte alls bra och det märks att han sällan är sjuk för han tycker det är fruktansvärt jobbigt att vara såhär dålig. Min lilla stora pojke.

Känns nästan som vi bara inväntar Julia nu. Men hoppas givetvis att hon klarar sig.

Lova är ok men hon har inte återhämtat sig än.

Själv har jag känt mig sakta men säkert lite bättre ju längre dagen gått idag. Hoppas det inte kommer bakslag.

Därmed har ni sjukdomsstatusen klarlagd ;-)

Ska borsta tanden och krypa i säng nu.

Sov gott vänner och hoppas ni får en fin helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0