Influensahuset

Vi ligger allihop i influensan. En ganska obarmhärtig sådan skulle jag vilja påstå med. Jag är febrig och om nätterna är febern vidrig trots tabletter så jag kan knappt sova. Elliot och Lova är så gott som feberfria men är såååå trötta båda två, hostar som tokar och är genomsnoriga. Wilmer och Julia är fortfarande på "nivå insjuknande" så de mår dåligt men har inte däckat helt än. Fred är den enda som faktiskt är lite, lite märkbart bättre.

Helt sinnesjukt, hade inte i min vildaste fantasi tänkt och trott att influensan skulle landa här och slå ut oss allihop.

Klockan är 11.43 och såhär ser det ut hemma hos oss


Wilmer och Lova delar sovandes på sofflocket


Elliot gäspar och hostar sig igenom förmiddagen


Julia ligger nerkrupen i sin säng

Med risk för att skrämmas så utelämnar jag bild på mig. Ni kan få ett beskrivande ord så kan ni ju visualisera er mig. SPÖKE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0