Tikei foundation - någon som vill testa?

Jag har två små prover med Tikei foundation, såååå är det någon som vill prova????

Den ena är N2 och den andra C2, och vad betyder då det.

Jo:

N står för neutral och du har då en hy som går svagt åt det gula hållet.

C står för cool (kall) och är för hudtoner som går åt rosa.

2 står för nyansen och jag har 2, vilket är för ljusa men inte jätteljusa hudtoner.

Hur vet man då om man är varm, kall eller neutral?

Jo:

Ett enkelt tips är: Ta ett tyg typ tröja eller liknande i orange och ett i starkt rosa och hålla dessa framför ansiktet.
Om du ser bäst ut i rosa så är du kall och om du ser bäst ut i orange så är du varm. Ser du lika bra ut i båda så är du förmodligen neutral.

Maila mig på [email protected] om du vill testa. Motivera varför. Jag väljer enhälligt ut den/de som får äran att prova en fantastisk foundation.

Information som inte alla vet, Tikeis foundation är inte flytande och appliceras med en borste likt puder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0