Vad är det för vansinne!

Jag blir TOKIG när jag ser detta

Vad är det för jäkla idioti?????

Babyyoga, jo jag tackar. Bebisen gråter hela tiden, bara det säger väl hur uppåt väggarna det är. En liten bebis som först legat tryggt i mammas mage och sen hamnar i sin mammas och pappas kärleksfulla, ömma armar börjar sen helt plötsligt svingas på detta sätt.

Vad är det med folk???!!!

Shakenbaby, undrar om de hört talas om det??? Föräldrar uppmanas t.o.m att inte hissa sina bebisar kraftigt i luften på bus då risken för shakenbaby faktiskt finns då.

Ååååhh jag kokmar inombords!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0