Bara Lova och jag

Lova brukar ju åka till farmor och sova en dag i veckan om det fungerar för oss och för farmor, denna gång hade vi bestämt att det var Elliots tur. Så igår åkte F och Elliot och det kändes helkonstigt. Han är ju alltid med mig och har sovit borta typ 2 ggr förut även då i sällskap av någon av mig och F. Själv var han jätteglad att få åka till farmor och Lova sa inget särskilt om det heller vilket jag var lite orolig för innan. Men jag tror hon tyckte det var lite mysigt att veta att hon och jag skulle vara själva som idag.
 
Det blev en sån bra dag! Vi mös runt mest på morgonen och sen bestämde jag mig för att överraska henne med att åka till simhallen igen. Hon fullkomligen älskar simhallen så hon blev så glad så hon bara hoppade när jag sa att vi skulle åka dit.
 
Det är så viktigt att ibland få en stund ensam med barnen, all fokus på just henne/honom. Samtalen blir ljuvliga när ingenting runtomkring stör :-)
 
Mobilen har jag haft nedstoppad hela dagen av ren princip så tyvärr inga bilder från dagen.
 
Hoppas ni haft en fin onsdag vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0