Botten och toppen!

Jag är en sån som försöker fixa, ställa upp, ordna till saker osv i den mån jag kan. & jag hjälper gärna till med saker när jag kan och om jag har förutsättningarna, jag måste ju t.ex säga nej om någon frågar mig om jag kan byta bromsar på en bil då jag inte kan det ;-)

 

Att vara en sådan människa skapar vissa förväntningar har jag märkt samt att det tydligen är så att om man som sådan människa inte kan eller det inte passar med vad det nu är man ska göra/hjälpa till med eller liknande så kan man förvänta sig sura miner. Det tycks också vara fritt fram att hugga och klanka på den människan.

 

Jag gör så gott jag kan och räcker inte det så får det va. Skit tänker jag inte ta.

 

Hela förmiddagen präglades av att jag inte gjort det 2 människor förväntat sig av mig. Utan att vara tydliga med vad de egentligen ville.

 

Det gör mig jädrigt förbannad men även ledsen och besviken.

 

, nu har jag fått ur mig lite och kan meddela att dagen ändå varit bra :-) God mat hos svärmor och våfflor till fikat. SOL, promenad, vårblommor och glada barn. En härlig dag helt enkelt.

 

 
 
Hoppas ni haft en finfin påsk med god mat och godis tillsammans med människor ni tycker om!


Kommentarer
Veronica

Det var bra skrivit, skit ska du verkligen inte ta och jag kan inte tänka mig nått annat än att du gör så gott du kan så långt det bara går! Tråkigt när människor är otacksamma och kan ta vissa saker föregivet! Jag är en sån som oftast anpassar mig vart jag än kommer och är lätt att ha att göra med men om jag en dag säger ifrån så har jag märkt att det verkligen inte passar vissa och sånt känns trist. Man ska gå runt och anpassa sig till andra men sen kan man inte förvänta sig nått tillbaka!

Hoppas du haft en glad påsk fina du!
Stor kram V

2013-04-01 @ 23:19:31
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Tråkigt med människor som tar en för givet :-S

Nä men vad, blommor i rabatten??? hihi åå vad jag längtar efter mer vår :-)
Hoppas du får en bra start på veckan, kram!

2013-04-02 @ 08:28:51
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0