Jag säger då det :-)

Haha en del är väl bara något alldeles extra! Jag la ikväll ut ett regnställ från Didriksson i toppskick som Elliot haft på den lokala loppissidan på Facebook för 60 kr. Loggade in nu och hade fått denna kommentar från en tjej: "Jag köper för 50 kr om du kan mötas upp vid Maxi i Linköping inte helgen som kommer utan helgen efter :-)"
 
Inte nog med att hon prutar på ett redan billigt pris utan hon köper för prutat pris om jag kör 3 mil enkel resa för att möta upp henne. Ehhh? Nu är jag inte ute efter att tjäna massa pengar på sådana här saker men jag vill ju ogärna förlora på det :-P Liksom betala för att sälja en grej.
 
Jag blir dock mer full i skratt än något annat, haha!
 


Kommentarer
Veronica

Nä fy vad pinsamt, haha skrattretande!
Vad är det för storlek på regnstället?

2013-04-02 @ 22:19:22
URL: http://4livliga.blogspot.se
Anonym

Haha, man ska aldrig sluta förvånas :-P

2013-04-03 @ 12:36:43
Louise

oj, jag råkade skicka som anonym, va lite väl ivrig med att trycka på skicka knappen innan jag fyllt i namn :-P

2013-04-03 @ 12:37:38
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0