Nä men så att eeeeh

Jag vet att det finns miljoners saker i mitt liv att vara tacksam för men det är inget bra nu faktiskt, det bara är så...
 
Igår gick peugeot:en sönder, kylaren är trasig. 3 st 2:or på V70:n och även om det inte var några svindyra grejer så är det aldrig gratis att varken köpa delar till eller laga en bil.
 
Elliots blåsljud känns oroligt om än det inte alls behöver vara något farligt. Men mammaoro liksom...
 
Jag kom igång att gå ut och ta rejäla promenader och nu har högerfoten ballat ur. Har skitont under och kan inte stödja ordentligt på den när jag går. Så skulle simmat ikväll istället tänkte jag men precis när jag skulle svänga av E4:an vid Mantorp efter jobbet så kommer jag på att jag glömt att lämna in företagets post! Allt ligger kvar i skuffen på bilen. Jag skyndar för att hämta Lova och Elliot på förskolan och möta upp F hemma och lämna barnen, sen vända åter mot Linköping för att lämna posten. Så kvällen rymmer inte riktigt det som tänktes. F måste även meka bil/ar och se vad han kan fixa själv och vad som måste lejas bort.
 
Sinnesstämningen är down... Som ni märker...
 
Imorgon är jag ledig och så även alla 4 barn så jag hoppas på en mysig dag tillsammans med småfolket. & att solen då inte bara skiner på utsidan utan även på insidan.
 
Ha en skön kväll vänner!


Kommentarer
Annapanna

Men åh! Suck!! :( Förstår precis känslan du känner, när "ALLT" går mot en.... Hoppas "vinden" vänder, o att blåsljudet inte är nåt allvarligt. Stor kram

2013-04-04 @ 22:19:10
Louise

Life sucks! som tur är är livet underbart emellanåt :-) Drygt då mycket tråkigt/jobbigt händer på samma gång bara :-( Nya tag idag och jag hoppas du och dina fyra skatter får en underbar fredag tillsammans i soooolen :-)
Kram!

2013-04-05 @ 08:20:07
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Ibland känns det mesta skit. Och har eländet väl börjat så... Men du ska se att det vänder! Det går upp och ner här i livet.
Hoppas det känns bättre idag♥

2013-04-06 @ 14:48:06
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0