Två fina så fina tjejer

Imorse var det utvecklingssamtal för Lovastumpan, inga överraskningar och det flyter på fint. Skönt.
 
Ikväll var det gympa för Lova och sen dubbla föräldramöten men då de stora barnen behövde läxhjälp hemma osv så avbokade vi kära mor som barnvakt då vi kände att en av oss behövde vara hemma. Så F gick och jag blev kvar hemma.
 
Jag har träffat två alldeles ljuvligt fina tjejer idag med, kusin Kristin och hennes lilla Lisa.
 
Många kusin och Kristin nu men i förra inlägget skrev jag om min kusin Markus och hans sambo Kriztin, nu handlar det om min kusin Kristin :-)
 
God lunch bjöds jag på i deras mysig lya, massa bebisgos och fina samtal med Kristin. Sambon Magnus kom hem strax innan jag skulle åka så jag fick slå några trevliga ord med honom också.
 
Hon är så fin lilla Lisa och så liten så liten. De är ju så overkligt små de små bebisarna. Lisa är drygt 1 månad men var pytte när hon föddes så nu är hon i ungefär samma storlek som en nyfödd bebis eller lite mer kanske. Tror Kristin sa att hon väger 3700g och är 52 cm lång nu.
 
Jag blir alldeles välmående med en liten bebis i famnen, de är så ljuvliga. Åh så ljuvliga.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0