Ullared och Gekås

Ja åh vad jag skulle vilja åka dit! Förr var jag där 2 ggr om året och nu har jag inte varit där sen Lova var bebis. Alla 4 barnen är i behov av kläder, både för inne och utebruk och sen kan man ju göra så mycket fina fynd på hemavdelningen.
 
Tillråga på det så har jag en dotter (den äldsta förstås) som går och önskar att hon ska få åka dit snart :-)
 
Men inte mycket jobb nu och a-kassa är till för att räcka till det som måste has och där inkluderas inte Gekås :-O så det får vänta.
 
Nu ska jag snart möta upp F och lämna över Elliot som ska med honom och besiktiga bilen. Huu, ser tusenlappar försvinna bara jag säger ordet besiktning.
 
Själv ska jag gå en promenad när jag lämnat lillskrutt.
 
Visst är det vädret helt underbart!


Kommentarer
Veronica

Jag vill också till Ullared men verkar som att jag kommer få spara till hösten! Så vi har pengar till semestern också! Så tråkigt när man har låg inkomst:( min blir lite mer hyfsad bara jag kommer igång med föräldra pengen men hade inte varit fel med några extra slantar nu:)

2013-04-03 @ 21:04:33
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Jag har aldrig vart på Ullared men nån gång i mitt liv ska jag väl hitta dit hehe :-P

Hoppas besiktningen gick bra och det inte blir några kostsamma reparationer.
Kram!

2013-04-04 @ 08:26:21
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0