Sjuk Lova och mysdag

I förrgår hade Lova 39,5 i temp när vi kom hem från dagis. Det var bestämt att hon och F skulle åka till farmor och sova över men det gick ju inte. Istället tog F med sig Elliot dit och Lova hade inga invändningar mot det.
 
Så F tog med sig denna lilla mustaschnisse ;-) till famor
 
 
Lova vaknade feberfri men hängig igår så hon och jag hade en riktig mysdag. Vi sov länge, åt sen och lång frukost, målade, bakade chokladbollar och kollade film. 
 
 
Inte ofta jag är alldeles ensam med henne och det är välbehövligt. Vi hade så mysigt, min lilla Lovastrumpa och jag ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0