Fotoapp

Använder ni som har Iphone någon fotoapp? Jag håller på att bli tokig på min 4:a som tar fullständigt kassa bilder. Den har varit så hela tiden och vad jag hört så är det många som tycker som jag om just Iphone. Inomhus blir bilderna gryniga och suddiga utan blixt och med blixt blir det missfärgningar och alldeles för starkt ljus fläckvis. Utomhus i perfekt dagsljus blir bilderna jättebra. Men när är det perfekt dagsljus denna årstid!?!
 
Vill skaffa en app som kan snygga till detta suddiga, gryniga, missfärgade! Ingen av de mobiler jag haft tidigare har tagit såhär dåliga bilder. Sony är ju oslagbara har jag hört och jag är beredd att hålla med då F har en SE och den tar superfina bilder.
 
Har ni något schysst tips på fotoapp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0