Julklappar

Idag har F, jag och Julia varit på A6 i Jönköping och handlat julklappar. Det var vi och sisådär 14000 andra där :-O Som tur var så hade vi bra koll på vad vi skulle köpa så vi klarade av det ganska snabbt ändå. För att strosa runt och kolla och fundera på vad man ska köpa är inget att föredra bland alla julhandlande människor.
 
Mamma hämtade Lova på förmiddagen och vi släppte av Elliot hos svärmor på vägen. 
 
Det är så konstigt här ikväll, bara Elliot hemma av barnen. Honom hämtade vi upp på hemvägen men Lova skulle få sova hos mormor och hon var så glad när de åkte att hon sjöng och skuttade.
 
Lova har knappt sovit borta ensam så ikväll har jag tänkt att mamma kanske ringer för att Lova vill hem men så verkar inte fallet vara. Hon tycker garanterat att det är supermysigt hos mormor.
 
Julia sover hos en kompis och Wilmer är hos P.
 
Såhär ser det ut i soffan
 
 
 
Själv har jag roat mig med att slå in julklappar. Ska städa i ordning lite och sen sova jag med tror jag, är riktigt trött ikväll. Imorgon blir det knäck, julskinka och en omgång lussekatter.
 
 
Det svider i näsan och i halsen ikväll men det väl lika bra att köra, den sista förkylningen har ju långt ifrån gått över än så innan man hinner vänja sig vid att må lite bättre så är det väl lika bra att ta en vända till ;-)
 
Hoppas ni har/haft en fin lördagkväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0