Snart är det natti i stugan här

Helgen blev fin. Efter över en veckas sjuk sjuk sjuk så blev denna helg mysig och skön. Jag lyckades i fredags kväll färdigställa mitt psykiatriarbete så jag behövde bara några små korrigeringar i lördags förmiddag och sen kunde jag släppa den stenen och skicka in :-)
 
Lussebak, städ, pynt och adventsfika hos mamma.
 
 
Har nedrans ont i huvudet ikväll så ska strax krypa till kojs. En incident idag på jobbet som skapade lite spänningar så det är nog lite efterreaktion på det med huvudvärk. Imorgon börjar jag tidigt så jag måste upp vid 5. Ska skjutsa ett par klienter. Fullkomligen stoooooormtrivs :-)
 
Godnatt fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0