Trevlig helg

Syrran och Adam har varit hos mamma över helgen så igår var de här. Vi bakade pepparkakor och åt lunch ihop. Elliotskrutten va dock vissen redan på morgonen igår och vid lunch satte febern in, 40,2 :-( Idag har han varit piggare och vi hoppas nu att det inte ska vara Lovas tur.
 
Idag fick jag kliva ur praktikantrollen och jobba mitt första pass på praktikplatsen. Jättekul men lite läskigt :-) Helgerna är det alltid lite planerat så klienterna får komma iväg på lite trevligheter och se lite annat. Jag började vid lunch och sen åkte vi in till stan, en klient skulle hem och jag och 3 andra klienter skulle på bio. Några stannade kvar "hemma". Vi var tillbaka vid åtta ikväll och då fixade jag lite och begav mig sen hemåt efter en trevlig dag.
 
Dags att slumra nu. En körig vecka, "jobbar" alla dagar och vissa dagar blir nog lite längre då det är mycket som händer där med den här veckan. De flesta julklapparna är nog klara, eller lite finns alltid kvar till dagen innan :-S Alltid något som glömts eller måste läggas till. Däremot måste jag baka lussekatter, göra köttbullar, göra skinka, göra julgodis och planera en del. Så det finns att göra ;-)
 
Hur har ni det med julstöket? Ligger ni i fas? :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0