Godmorgon

Var inte hemma förrän kl 22 igår ikväll, blev en sen arbetskväll. Har fått en ny rolig arbetsuppgift, jag ska ha ansvar för bloggarna, de bloggare som hör av sig till företaget och vill upprätta ett samarbete. Jättekul tycker jag som är bloggare själv :-)
 
Har sovit lite som en kratta inatt så anar att dagen blir lång och lite seg men kör man bara igång och inte låter sig såsa ihop så brukar det ordna till sig.
 
Jag har fått en liten present av mina kära chefer som jag ska dela med mig av till er mina fina läsare. Kommer lägga ut det här under dagen :-)
 
Ha en nu en skön torsdag så länge!


Kommentarer
Louise

Du kan absolut göra kycklinggrytan, den var smarrig :-)
Jobbigt då sömnen blir knas men jag hoppas att din dag blir en bra dag ändå :-)
Kram!

2013-02-07 @ 07:51:06
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Veronica

Vad fin du är, tack så mycket för din "feedback" det värmer i självförtroende hjärtat:)
Det här med graviditeten och håret är intressant, efter första barnet märkte jag igen skillnad, men efter andra kom ALLT hår tillbaka, inte en ända fläck! Hade allt hår i ca 1 år sen började jag tappa så mycket så jag fick ha peruk. Och när jag blev gravid 3e gången tänkte jag att nu kommer säkert håret tillbaka, men då tappa jag nästan allt och så har det hållt på men det lustiga var att den månaden som jag blev gravid denna gången så såg mitt hår riktigt tjockt ut och som att det höll på att komma igen men så gick det en månad och så hade jag tappat mycket igen, det är det som är det jobbiga med det här att man får så mycket hopp men så vänder det lika snabbt!

Roligt att ha hand om bloggarna! Kul när man får nya arbetsuppgifter på jobbet:) Så man känner att man utvecklas och får utmana sig själv!!
Hoppas du får en riktigt kanon bra dag!
Kram

2013-02-07 @ 09:36:12
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0