Hur svårt kan det va!!

Av någon märklig anledning så kompar inte skrivaren med våra trådlösa datorer så om något ska skrivas ut så måste det göras vi den gamla häck till stationära dator som vi har. Så skulle jag nu då skriva ut några papper till syrran men då hittar inte gamligen det mobila bredband som vi har och jag försöker installera gång på gång men det går inte. Till saken hör att vi kopplat upp med det trådlösa på gamlingen förut så jag fattar inte vad problemet är!
 
Jag blir så frustrerad när tekniska grejer inte går som jag tänker och jag vet att det ska funka. & så är inte mannen hemma. Grrrrr!
 
Får se om han kan hjälpa mig över telefon på hans frukostrast. Hoppas!


Kommentarer
Veronica

Grr sånt kan göra en galen! Det är sånt som bara ska fungera!
Hoppas du får rätt på det!! Kram kram

2013-02-21 @ 11:15:47
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0