Igår och idag helt enkelt

Igår tog jag en fika på stan med den här fina killen;
 
 
Bara han och jag. Det var en så mysig stund, att bara sitta ner med honom och prata om allt möjligt och att han fick berätta ostört om sånt han ville säga osv. Dessa stunder, på tu man hand, med barnen är så betydelsefulla och mysiga. Det är bara så ledsamt att man inte har möjlighet att göra det oftare. 
 
Men nu gläds både han och jag åt att vi fick en stund igår i alla fall :-)
 
Idag kommer fina Sofia och hennes 3 barn så ska vi dra iväg till pulkabacken en bit bortanför oss där det ordnas en minisportlovsdag med pulkaåkning, korvgrillning m.m.
 
Igår var det slaskigt dock och inatt har det frusit på så hoppas inte backen är jätteisig eller rent av blir geggig under dagen.
 
Elliot hostar som en liten tok och det verkar som det är något i kroppen på honom, hoppas det vänder.
 
Önskar er en fin dag vänner!


Kommentarer
Louise

Va skojsigt med pulka och korvgrillning, hoppas ni får det trevligt :-)

Ang min yrsel är det svårt att veta vad som är hönan och vad som är ägget då min nacke och rygg är problemområden, jag som oftast har dåliga järnvärden (fått järn intravenöst i två omgångar, 2007 och 2011)och att jag har ångest. Mina yrselanfall (de svårare) kommer oftast då jag är utmattad och livet är lite för tungt och tankarna snurrar runt i huvudet. Det här sista året har nog varit det jobbigaste men det beror nog mest på att jag har en liten en att ta hand om och att jag är ensam så pass mycket. Jag vill egentligen inte prata så mycket om det här på bloggen men jag tänkte att du i alla fall ska få ett svar då jag ändå skrivit att jag har yrsel och har man sagt A så får man säga B :-)

Kramis!

2013-02-19 @ 08:38:50
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0