Jag är så glad & tacksam över vänner!

En lång, mysig och givande fikastund med min finfina vän Sofia idag på fm. Hon är den jag nuförtiden umgås med som jag känt längst, närmare bestämt i 20 år. Hon är en av de vänner som jag har omkring mig som allt bara faller på plats med var gång vi ses, spelar ingen roll om det skulle gå 1 vecka eller 1 år mellan våra träffar. känns alltid som igår vi sågs. & tiden flyger iväg när vi ses. Vänner är bäst! & denna söta lilla blomma kom hon med:
 
 
 
 
Ikväll är det tacofredag och F fick äran att handla, jag glömde ju en hel massa när jag handlade i förmiddags. Men det gör inget för han älskar att handla, inte, haha ;-)
 
Alla hemma utom Julia ikväll, som ska sova hos en kompis och imorgon ska hon med Går´n och tjejgruppen på Girlpower mässa.
 
Äter ni ofta tacos?


Kommentarer
Sofia

Tack goa kära DU! Allt är så ömsesidigt!!

2013-02-10 @ 07:46:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0