Jordens snurrigaste människa - JAG!

Vid 14-tiden skulle Sofia och barnen komma och så skulle vi åka bort till Dalen, som stället heter, där minisportlovsdagen ordnades. Det var ju bara det att jag hade visst gjort min egen tid upptäckte jag vid kl 13 när jag kollade Facebook. Jag var helt säker på att tiden var 14-18 men vart jag fått det ifrån så bestämt har jag ingen aning om, den verkliga tiden var 11-14.
 
Så vi missade det men vi åkte bort dit allihop sen i alla fall och åkte pulka. Blåste och snöade så det var inte så skönt men barnen åkte och hade skoj. Därefter hem till oss och fikade.
 
Så dagen som skulle bli så mysig som sen inte blev det, blev ju ändå det i slutänden :-D Med fina människor omkring sig kan det inte bli annat än mys, med eller utan korvgrillning och så :-)
 
Men ibland blir jag sååå trött på mig och min förvirrade hjärna!
 
 
Nu kaffe och sen sova!
 
Godkväll på er fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0