Liten kämpe

Elliot kämpar hela dagarna med sina klädbyten och skoprovningar. Jag vet inte hur många ggr per dag som han klär av sig, tar på sig andra kläder, drar på sig allas våra andra kläder i familjen över sina egna, staplar runt i skor som är sjutton storlekar förstora och har klackar. Det ska gärna vara lite väskor, mössor och reflexvästar med, är outfiten som den ska :-)
Arg som tusan blir han emellanåt när kläder och skor inte gör som han vill med.
 
Idag lyckades han med konststycket att ta på sig pyjamasen upp och ner. Det ni ;-)
 
 
 
Det kan ju liksom inte ha varit helt lätt att kränga i benen i ärmarna och armarna i benen, hihi!


Kommentarer
Veronica

Haha vilken Sötis unge:) Vad duktig han är:)

Jo det här med Valter i egen säng, igår kväll när jag jobbade och Magnus la sig med Valter gick det hur bra so helst, och ikväll när jag la mig och mös och läste bok med honom och sen släckte lampan så gick det inte alls lika bra.. Han gjorde allt för att få komma upp och kasta nappen och sin gos tiger.. Men när jag gick och Magnus la sig med Valter så gick det fort till han somna:/ Är han besviken på mig för han inte får sova med mig mer?

Skönt att du inte hade så många veckor kvar när sockret stack i väg:) Jag hoppas på att det var min kladdkaka som jag åt kvällen innan som gav utslag, men klart man ska nog vara försiktig:/

Kul att du delat med dig av så många bilder på barnen! Det gillas:)

2013-02-25 @ 20:57:21
URL: http://4livliga.blogspot.se
M

haha så roligt. Va gulligt det vart med pyjamasen upp och ner, haha!

2013-03-02 @ 23:55:58
URL: http://aprillycka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0