Min lilla gosse :-(

Sitter med kaffekopp nr 2 och slappar lite. Har kört de stora till skolan och Lova är hos farmor. Elliot fick stanna hemma idag då det kände lite riskabelt att skicka iväg honom ifall han skulle ramla och slå i. Tur var det nog det för hans läpp är inte vacker idag. Svängde förbi distriktssköterskan när jag släppt av de stora i skolan och hon bokade in oss på en läkartid 10.30. Fliken som Elliot slog upp igår står liksom rakt upp idag och visst att det är svullet men jag undrar lite vad som händer med den för läkningsprocessen är ju igång.
 
Han ser inte fager ut min lilla gosse :-( & det småblöder lite då och då med. Han besväras av fliken och har lite ont ibland märker jag.
 
Får se vad doktorn säger, de kanske inget gör men då vet vi i alla fall att det är okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0