Pappan i huset!

Japp här är han pappan i huset för er som undrat (något mer långhårig och orakad än han vanligen är men såhär ser han ut just nu :-) ). Han omnämns i min blogg ibland eftersom han tillhör familjen men är sällan med på bild och jag skriver inte OM honom. Det här är ju min blogg och som många andra bloggare så utelämnar man sin andre hälft då den inte bett om att vara med. Men här är nu en bild i alla fall så får ni ett ansikte, ni som inte orkar leta er igenom inläggen för att få veta hur den där F egentligen ser ut. Få ett ansikte till namnet.
 
 
 
Han är den enda som jag kan bli så arg på, störa mig på och tycka är sävligast i världen men ändå älska något gränslöst! Han är inte perfekt, precis som jag :-D Så vi kompletterar varandra väl. Han är finfin den här Fred.
 
Så var det nog om honom här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0