Sicken morgon!

Idag var ingen rolig morgon. Lova var på krigsstigen och roade sig med att retas med sina äldre syskon oavbrutet, Julia hade separationsångest från sportlovet och var allt annat än glad, Wilmer hade glömt båda sin skolväskor hos P så han fick packa i en påse och det var katastrof (!) och Elliot hade en kinkmorgon.
 
Pust och frust!
 
Som om det inte räckte så kom jag när jag släppt av de stora vid skolan på att jag glömt mobilen hemma och framme vid dagis så började jag undra vart husnyckeln var. Julia brukar till 99% vara den som går ut sist och låser därmed och ger mig nyckeln eller lägger den i facket vid handbromsen. Men ingen nyckel någonstans. In med de små på dagis och ber att få låna deras telefon för att ringa F. Julia har precis bytt mobilnr och det vill inte fastna riktigt i mitt huvud så jag kunde inte ringa henne direkt utan fick gå en omväg via F på jobbet. Efter ett antal försök fick jag tag på honom och han skulle ringa Julia och be henne springa ut utanför skolan.
 
När Julia kommer ut så säger hon att hon inte har nyckeln och att hon inte minns om hon var den som låste. Jaha, hur gör vi nu då?! Jag lånar med mig hennes mobil och åker hem. Hem för att upptäcka att ingen låst alls. Dörren stod olåst.
 
Inte så bra. & mycket bök för ingenting.
 
Nu ska jag plocka ihop här och sen bege mig för att lämna mobilen till Julia och sen vidare till jobbet.
 
Hoppas er morgon var lite mindre rörig än vår :-D


Kommentarer
Louise

Oj vilken morgon, man kan ju få gråa hårstrån i onödan av sånt där ;-P


2013-02-25 @ 11:58:29
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0