Sitter här och är lite orolig

Var iväg med Elliot till läkaren och han tyckte inte att det såg så bra ut, han tyckte som jag att det inte ser ut som att fliken kommer läka ihop med läppen. Han ringde till US i Linköping, öron/mun avd, och de tyckte att vi skulle komma in så de fick avgöra om de skulle söva honom och skära bort fliken :-( Det har gått för många timmar för att sy ihop fliken med läppen.
 
F fick ta det uppdraget. Jag har blivit mycket blödigare med barnen ju äldre jag blivit. Empatin och omtanken gör liksom fysiskt ont när de små lider och av rädsla för att det ska lysa igenom och skapa oro så fick F åka in med honom. 
 
De har nog precis nyligen kommit in så det tar nog en stund innan jag hör något från F. 
 
Är ju inte säkert att de tar bort men OM så känner jag viss ilska och besvikelse över att de inte tog emot oss igår när vi var på akuten utan per telefon med akutläkaren avgjorde att det kommer läka ihop. Det hade ju då besparat Elliot en hel del om de tagit sig en titt. Men men vi vet inget än och hur det än blir så blir det nog bra i slutänden.
 
Njuter ni av solen idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0