Sjuk Elliot

Har precis fått världens grinigaste gnällkorv att somna, Elliot. Allt har varit fel hela morgonen, han har bara velat bli buren och varit så himla trött men inte somnat. Jag förstår honom, genomsnorig och feber och kanske har han ont i halsen eller/och huvudet med. Inte mycket man vet om de små hur de känner sig :-(
 
Idag får han sova hur länge han vill och jag hoppas han får göra det med, för hosta och snorande. Han behöver det och om en timme ska jag ta med Lova och skjutsa syrran och Adam. Blir borta 1-1 1/2 timme så det vore skönt för Julia som ska barnvakta liten gnällkorv om han sov ett tag :-)
 
Drar i mig kaffemugg nr 3 för dagen och hoppas att det kolaliknande som segar runt upp i pallet ska försvinna :-O


Kommentarer
Louise

Stackars liten :-( Vilken tur att storasyster kan passa en liten stund när det behövs :-)

Jag tycker att den värsta ångesten släppt, nu är jag hungrig och det brukar vara ett gott tecken (om man inte mår dåligt och tröstäter för det händer ju oxå hehe men med rejäl ångest försvinner aptiten tycker jag) Världen svajar men jag gör det som behövs här hemma. Keyvan har fixat middag i två dagar och i em har vi rester, tack gode gud för rester ;-)
Tack för din gulliga omtanke för mig <3
Kramis!

2013-02-21 @ 11:42:56
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0