Soffklädsel

Jag vill så gärna ha en ny klädsel till vår soffa. Det blir som en helt ny soffa då och vår behöver fräschas upp. Den är tvättad men tappade sin forna glans då :-)
 
Ny klädsel kostar mellan 3500 och 5500 kr men nu har jag hittat en tjej som säljer ett helt nytt oanvänt för 1600 kr inkl frakt. I precis den färg som vi önskar.
 
Det finns dock så mycket annat för oss att lägga pengarna på för tillfället så jag vet inte. Men det vore himla skoj.
 
Nu ska vi äta lite frukost och sen ska stora sonen till tandläkaren för undersökning. Hoppas han inte har några hål.
 
Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Veronica

Har du hittat ett så billigt så slå till:) men klart det finns alltid massa annat som pengarna behövs till med:(
Tack för din omtanke! Jag tror att alla värden är bra, eller jag har inte haft några problem innan:)
Ha en fin dag! Kram

2013-02-22 @ 08:56:14
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0