Stor tös

 
Lite småsjuk Lova igår men idag är hon piggare och spenderar dagen med fina farmor. För ca en vecka sen var vi på 4-årskontroll med henne på BVC och det är en stor flicka det här. Jämförde BVC korten med de två stora vid 4-årskontrollen. Nu har ju inte Lova och Elliot samma pappa som Julia och Wilmer samt att alla barn är olika oavsett syskonskap eller ej men det är ju ändå lite roligt och intressant att jämföra.
 
Julia: 17,5 kg och 102 cm
Wilmer: 17 kg och 115,5 cm
Lova: 21 kg och 111 cm
 
Hon är lång Lova, det ser vi på förskolan med och något knubbigare än vad hennes större syskon var vid samma ålder :-)
 
Blir intressant att se hur Elliot är när han komiit dit.
 
Nu ska Elliot och jag packa ihop oss och åka till mormor och äta lite lunch och mysa. Vi bor ju inte så fasligt långt från varandra men nu är det ändå nästan 2 veckor sen vi sågs.
 
Ha en fortsatt god fettisdag :-)


Kommentarer
Anonym

Vad söt hon är lilla Lova:) Mysigt att åka till mormor! Jag har min mamma 60 mil ifrån mig eller ja ännu mer nu hela februari då hon semestrar i Thailand!
Men det är nog så ju närmare man bor desto mindre träffas man:(

2013-02-12 @ 11:14:34
Veronica

Inlägget var från mig! Missade att fylla i mina uppgifter:)

2013-02-12 @ 11:15:29
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0