VAB-måndag

Lova har haft ett rejält kruppanfall inatt, var mycket längesen hon hade såhär pass. Ville inte riktigt ge sig trots medicin och frisk luft. Idag har hon lite sviter av det men det är mycket bättre men det fick bli en hemmadag. F kommer hem från jobbet nu vid lunch och tar resten av vab-dagen så åker jag och jobbar.
 
 
Medan jag tog en dusch så åkte kosslådan ut i hallen och där byggdes det torn och grejer. Nu ska jag försöka få dom att vi hjälps åt med att plocka ihop det med.
 
Ha en fortsatt bra måndag vänner!


Kommentarer
Louise

Stackars Lova, otäckt med sådana där kruppanfall :-(
Kram!

2013-02-11 @ 12:17:45
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Krya på och passa på att mysa lite kanske...:)
Kram på er.

2013-02-11 @ 12:46:43
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Veronica

Vad är det som händer vid ett sånt anfall?:( låter läskigt! Peppar peppar så har jag inte varit med om nått sånt änsålänge iallafall!
Krya på henne och hoppas hon mår bra imorgon!

2013-02-11 @ 19:51:30
URL: http://4livliga.blogspot.se
Mia

Lilla skruttan! Hoppas att hon är pigg och att ni fått sova i natt :-)

2013-02-12 @ 08:42:52
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia
Veronica

Då är det ju nästan tvärt emot min Valter;) Valter har aldrig velat smaka fil och flingor bara flingor.. Och välling får han bara en gång per dygn och det är på kvällen när han ska sova. Ja och om han är sjuk eller jätte trött så han inte orkar äta.
Jag blev skrämd när Tindra var liten, tanten på BVC sa till mig att hon var överviktig och att hade hon gått upp nästa gång vi sågs så skulle dom göra en utredning?! Utredning för mig när jag var 20 år då tänkte jag socialen haha och bums så gjorde jag allt för att dra ner på vällingen, det var hon som sa åt mig att det är inte konstigt hon går upp så mycket välling du ger henne. Ni får låta henne skrika på natten och låta bli att göra välling det går över! Och rädd som jag var så lydde jag hennes ord! Stackars tindra! Men idag vet jag bättre, jag vet vad som är bäst för mina barn MEN det sitter kvar i bakhuvudet haha!

Ja visst är Valter och Vilde lika:) det namnet hade ju föresten passat om det blir en kille:)

Hoppas ni får en trevlig dag idag! Kram

2013-02-12 @ 09:55:06
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0