Vår onsdag

 
 
Lite småplock på Ikea. Mat på Maxi till ett eftersatt kylskåp. Vi stillade hungern på Pizza Hut, mycket gott men fy så dyrt så det var (onyttigt) men lyxig mat som inte kommer tillhöra det vanliga i denna familj.
 
Lillfisen började bli förkyld igår och idag när vi kom hem så var han vissen. Forsande näsa och en hemsk skrällande hosta och nu ikväll har febern börjat smyga sig på. Han somnade i min famn i soffan med ansiktet inborrat i sin älskade gosekisse.
 
 
Tråkigast och jobbigt för honom, skrutten, men även tråkigt för övrigt för imorgon skulle Anna och hennes små bruttor kommit hit och käkat lunch och fikat. Vi hoppas på en dejt nästa vecka istället.
 
En kvällsmacka ska jag ordna nu och frågan är om det blir te eller kaffe till.....
 
Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Veronica

God kväll!! Vad gosig han ser ut din lilla sjukling! Hoppas det inte blir någon långdragen sjuka för honom! Verkar som ni har hunnit med en hel del idag på dagen iallafall:) Flitigt:)

Jo det är här jag bor där kvinnan som var försvunnen hittades avliden bara några meter från vårt hus, tyvärr verkar det som hon tagit sitt liv:( Fy alla tankar till familjen!

Har vi skrivit om det innan eller vart i Sverige bor du? Har fått för mig att du bor i Smålands djupaste skogar haha:)
Kram

2013-02-20 @ 21:24:07
URL: http://4livliga.blogspot.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Tack snälla för varmande ord!!
Ikea och Maxi älskar jag mest:)!!
Kraaaam!

2013-02-20 @ 22:46:26
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0