Back on track!

Ja jag fick en vända till, precis som Lova. Så igår låg jag och mådde apa hela dagen. Igen. Något uttröttande kan jag säga. MEN idag börjar jag komma tillbaka på banan igen. Wiihaaa! Hoppas nu bara det håller i sig för jag bara orkar inte må illa och vara kass en enda minut till!
 
Idag har Lova och jag varit och köpt gympakläder till henne då henns bamsegympa börjar ikväll. Hon längtar. Drop in hos frissan på gallerian och vi passade på att hoppa in och ut kom en tös med mycket kortare hår.
 
 
Hon är så nöjd själv och tycker att hon ser ut som Lotta på Bråkmakaregatan :-) & det passar ju denna tös på mer än det hårfagrasättet ;-)
 
Mår ni bra vänner?


Kommentarer
Louise

Så fin hon blev och så skönt att det verkar vara över med sjukdomarna för den här gången :-)

Kramis!

2013-01-31 @ 14:35:53
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0