Natti natt

Degade ihop fullständigt i soffan efter kvällsmaten. Blev sådär kolaseg att jag pinsamt nog inte ens orkade resa mig från soffan för att hämta fjärrkontrollen som låg allt annat än inom räckhåll och byta kanal på tv:n. Så Ponnyakuten fick det bli :-O
 
Under hela programmet så låg jag och funderade på vems röst programledaren Annas var så fruktansvärt lik. Jag blundade och försökte tänka men nä. Så plötsligt bara kom jag på det, 5 min kvar av programmet och det är ju Kristin Kaspersen som hon låter så himla lik! Sinnesfrid ;-)
 
Nu blir det tidig kväll, gäspar så snart käkarna hoppar ur led och imorgon är det upp tidigt och iväg med allt småfolk❤i familjen och sen ska jag själv vidare och jobba.

Sov gott vännerna!



Kommentarer
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Vi tittade också på pnnyakuten igår:)
Hoppas ni får en fin måndag!

2013-01-14 @ 06:24:32
URL: http://www.treungar.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0